marketingowy-harpagan.pl

18 lutego, 2019 Wyłącz przez admin

W jubilerstwie znajdziemy bardzo dużo marek. Jakie cechy łączą ich produkty? Po pierwsze metale, jakie wykorzystują do tworzenia biżuterii, ale także którymi dodatkami je ozdabiają. W tym wpisie skoncentrujemy się zdobienia. Skategoryzujemy je i krótko zdefiniujemy.

Imitacje kamieni szlachetnych – są zazwyczaj produkowane saletry potasowej, a dokładnej z odmiany szkła. Styliści często używają go w tańszych modelach srebrnej biżuterii. Szkło ołowiowe generalnie wyróżnia się wyższym stopniem załamania wiązki światła. Jest także widocznie cięższe od tego nam znanego. Wiodącym fabrykantem takiego materiału pozostaje austriacka firma Swarovski.

Cyrkonie |to} drugi z reguły umieszczany dodatek. Ten kamień tworzy się w pełni sztucznie. Cyrkonia jest niezwykle gęsta, co więcej można ją dowolnie farbować. W złotnictwie ta imitacja diamentu jest nie długo, tworzy się w bardzo wysokiej temperaturze. Cóż, główną pozytywną stroną pozostaje atrakcyjna cena.

Szlachetne Kamienie pozostają najcenniejsze spośród materiałów wzbogacających wyroby jubilerskie. Znajdujemy ich na świecie całkiem wiele. Choć teraz skoncentrujemy się na tych najistotniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna klasa berylu. Dla mniej obeznanych, tak to ten zielony. Znajduje Uznanie jubilerów oraz kolekcjonerów. Pozostaje bardzo gęsty, ale także łupliwy.

Rubiny są nieomalże najdroższym rodzai kamieni szlachetnych, ponadto przynależą do grupy korundu. Znane są z niebywałej gęstości, najpopularniejsze rubiny są krwiste w ich nierzadko można zaobserwować rozszczepienie barwy.

Szafiry – kamienie te pozostają bardzo popularne w branży złotniczej. Symilarnie do szafirów należą do gatunku korundów. Z reguły są ciemnoniebieskie. Ogromna ilość fabrykantów tworzy go chemicznie.

Diamenty na ich temat możemy mówić stosunkowo krótko. Pozostają najtwardsze z istniejących na ziemi skał oraz także najwięcej warte.

Wymieniliśmy główne wykończenia wykorzystywane do dekorowania biżuterii. Nie zapominajmy, że znamy ich świecie zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan